Eu şi lumea..

joi, 10 septembrie 2009



Bun.
Sunt eu.
Sunteţi voi.
Toţi suntem oameni.
Dar nu toţi ne merităm titlul acesta,ce-i drept!
A fi om presupune mult mai mult decât suntem noi în stare a afişa.
În general,cam prin ce-i scris mai jos se defineşte lumea...
:
Cuvinte triviale la adresa celui de lângă noi.
Pe faţă sau pe la spate,nu contează.
Dar nu-i oare ruşine?
Serios?
Ce-i aia?
O nouă specialitate de mâncare?
Vrem şi noi să gustăm.
Se poate?
.
Priviri de superioritate.
Nu ştiu de ce,dar am o vagă impresie că astea au ieşit pe piaţă.
Se vând!
Desigur,nu-i recomandat să le cumpăraţi!
E marfă de proastă calitate.
Deci nu!
.
Atitudine respingătoare,indiferentă.
În caz că vă cere cineva ajutorul,să nu acceptaţi!
Dar de ce?
Dracu stie?
Poate nici el!
.
Gesturi de invidie.
Nu se poate aşa ceva...
Mâna sus cine a ascultat piesa "Nu există" a lui Spike!
Ştiţi voi...orice lucru prost am eu e la fel de bun ca al tău!
Ai ceva de comentat?
.
Fapte josnice comise.
I-am dat ăluia în cap pentru că pur şi simplu nu-i suportam faţa!
Aşa,şi?
Crezi că el o suporta pe a ta sau ce?
.
Şi lista poate continua...
(Bineînţeles că şi excepţii există)
Deci,spuneţi voi,că poate eu greşesc. Nu-i ăsta comportament inuman?
Mi se întâmplă adesea să merg liniştită pe stradă,să-mi văd de treaba mea.
Dar cum nu pot să merg cu capul în pământ,îl ridic şi eu,că îmi place să analizez în general o fiinţă umană...Uneori mi-e şi teamă când mă gândesc la cât sunt nevoiţi să indure unii.Şi se vede clar pe faţa lor că necazul îi pândeşte în orice moment.Şi astfel,păşind printre atâtea suflete,îmi găsesc de lucru generalizând şi abstractizând...
Şi brusc privirea mea întalneşte o altă privire care aparţine unei fete cam de aceeaşi vârstă cu mine.
Bine îmbrăcată.
După părerea ei mai scump cu bani grei faţă de mine.
Cu trăsături şi aspect de piţipoancă.
Şi îmi aruncă o privire aşa greţoasă...Dar în orice caz,nu mai greţoasă decât întreaga-i personalitate!
În mentalitatea ei,deja pseudo-neuronii încep să danseze spunând : "Vezi fă că eu este mai tare şi mai haladită decât tine?"
De acord!
Cu siguranţă capul tău sec este mai tare,iar titlul de haladită îţi aparţine în totalitate.Ba mai mult,te reprezintă de la unghia jegoasă mică a mâinii până la unghia jegoasă mare a piciorului.
Şi dacă mai vrei să ştii ceva , păpuşă , din Paradis lipsesc toţi oamenii interesanţi! Mai ales ăştia aşa ca tine.Friedrich Wilhem Nietzsche a spus-o.Mai mult ca sigur ai auzit de el!
Mă amuză la culme ăştia care cred că-mi pasă de atitudinea lor varză faţă de mine.
Uneori chiar mă refugiez liniştită pe o bancă,scot o ţigară şi mă gândesc cu zâmbetul pe buze la astfel de exemplare care există in viaţa mea.
Mă bucur că există!
Viaţa ar fi plictisitoare altfel.
Şi-mi place.
Chiar îmi place!

Drept pentru care trag un fum pentru mine şi altul pentru lumea care mă înconjoară!









1 comentarii:

eucaniciodata spunea...

eu eu, eu am ascultat spike-nu exista. imi place mult partea cu "nu exista papagali, doar bufnite cu mult tupeu" :D...

>:D<