Hai s-o fac şi pe asta!

vineri, 11 septembrie 2009




Club.
Mult fum.
Mult alcool.
Mulţi drogaţi.
Ce caut eu aici?
...
Nu caut nimic,de fapt mint! Caut pe cineva.
Vreau sa merg acasă.
Sunt deja vreo două ore de când bântui prin locul ăsta şi m-am săturat.Mi-a intrat destul fum pe gât şi-n păr şi-n haine...
Îl zăresc pe el.
Pe Mircea,iubitul meu.
Mă lăsase puţin cu nişte prietene pentru a discuta cu un tovarăş.
Merg lângă el şi-l trag de mână.
-Mircea,vreau să mergem!
Acum!
El se uită la mine şi zâmbeşte,dar este aprins în discuţie şi nu prea ia in serios ce spun.
Încerc să adopt o privire serioasă care dă rezultate,din fericire!
-Imediat,iubito!
Plăteşte consumaţia,îşi ia la revedere de la cei cunoscuţi,mă ia in braţe şi ne îndreptăm spre ieşire.
Un idiot parcase prost maşina.
-Uite măh,nemernicu' dracu!Ce loc bun de parcare şi-a găsit!
-Asta e! Cred că va trebui să o luăm pe gazon ca să ieşim,spun eu.
Mircea îmi zâmbeşte şi mă sărută pasional.
-Îţi mulţumesc că m-ai însoţit astă-seara în club!
-N-ai pentru ce să îmi mulţumeşti,doar am făcut-o pentru că te iubesc,nu?
-Da...şi eu te iubesc,Geanina!
Ce frumos suna cuvântul ăsta...mă întreb dacă nu cumva prea frumos ca să fie rostit.
Ne urcăm în maşină.
Mircea se uită la mine şi spune:
-Unde vrei să mergem?
...
-Unde vrei să mergem?
-Geanina?
-Ah,poftim?!spun eu speriată.Mă uit în jur şi îmi dau seama că a fost doar un vis.
Cum naiba?
Totul părea aşa real sau poate prea frumos ca să fie adevărat?
Mircea se uită nedumerit la mine.
-Ai de gând să îmi răspunzi azi,Geanisule?
-Aaaaa...ce anume trebuie să îţi răspund?
-Ieri am stabilit că mergem undeva azi.Te-am auzit vorbind şi am crezut că te-ai trezit.
-Serios?!Ce-ai,buăh?
Vorbisem în somn?
Eu?
....
Mircea îmi întrerupe gândurile întrebându-mă din nou acelaşi lucru.
-Deci,vrei sau nu vrei să mergem undeva astă-seară?Şi dacă vrei,atunci spune-mi unde!
-Aaaaa...păi...ce ar fi să mergem într-un club?spun eu entuziasmată.
Mircea se uită uimit la mine.Dar se arată în acelaşi timp super încântat de decizie.
Probabil nu m-a auzit niciodată vorbind aşa.
Probabil sigur!
-Păi bine,atunci pregăteşte-te!îmi spune.
Doamne!
Ce-a fost în capul meu când i-am zis că vreau în club?
Are vreo legătură cu visul?
Doar nu sunt aşa cretină incât să cred că vor fi lucrurile la fel de frumoase ca în vis...
Sau sunt?!
Nu ştiu...

Cert e că mă simt bine şi asta-i cel mai important!